esam tuvāk

Klientu atbalsts

Katrs klients mums ir īpašs un svarīgs, tādēļ uzskatām, ka mūsu pienākums ir sniegt visaptverošu informāciju par piedavātajiem pakalpojumiem. Šo sadaļu centīsimies papildināt ar noderīgu informāciju un padomiem, kas atvieglos pakalpojumu lietošanu, izpratni par pakalpojumu darbību, kā arī uzlabos komunikācijas iespējas ar mūsu tehnisko dienestu.


Ja Tev ir kādi jautājumi par EDAN pakalpojumiem vai vēlies noskaidrot vēl ko citu, zvani uz mūsu palīdzības telefoniem.
Klientu atbalsta komandas telefoni:
Tālr.: +371 6-700-4444 (no 00:00 līdz 24:00);
Mob.tālr.: +371 26-818-008 (no 09:00 līdz 22:00).


Kontaktforma

Pašlaik mēs piedāvājam klientu atbalstu latviešu, krievu un angļu valodās. Lai sazinātos ar mums, izmantojiet atbilstošu valodu.










Faila veids: tikai jpg, jpeg, png, pdf, doc, docx, vai odt.
Faila izmērs: maksimums 5MB.



Regulējošā vide

Tipisks SIA EDAN līgums uz piedāvātajiem pakalpojumiem Atvērt kopiju (.PDF) 139KB
Iekārtu pieņemšanas-nodošanas akts
Atvērt kopiju (.PDF) 243KB


Pakalpojuma nodrošināšanas noteikumi:
Telefonijas pakalpojumus SIA “EDAN” (Reģ.nr.: 40003735937) un SIA “4 NETS” (Reģ.nr.: 40003590034) abonentiem nodrošina SIA “Telegrupa Baltijā” (Reģ.nr.: 40003284868). Televīzijas pakalpojumus SIA “4 NETS” (Reģ.nr.: 40003590034) un SIA “EDAN” (Reģ.nr.: 40003590034) abonentiem nodrošina SIA “EDAN” (Reģ.nr.: 40003735937) atbilstoši noslēgtajiem līgumiem ar programdevējiem un izvēlētajai klientu pakai. Apsardzes un signalizācijas pakalpojumus SIA “4 NETS” (Reģ.nr.: 40003590034) un SIA “EDAN” (Reģ.nr.: 40003590034) abonentiem nodrošina SIA “VSV Apsardze” (Reģ.nr.: 40103716114).


* Abonentam ir jāseko paziņojumiem par izmaiņām pakalpojumos Operatora mājas lappā Jaunumu sadaļā.